BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU

  • AKTUALNOŚCI »
  • Wybory samorządowe 2010 »
  • Harmonogram dyżurów »

INFORMACJA  Powiatowej Komisji Wyborczej w Grudziądzu

Na podstawie art. 17 ust. 7 ustawy z dnia 16 lipca 1998 r. – Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw (Dz. U. z 2010 r. Nr 176, poz. 1190.), podaje się do wiadomości publicznej informację o składzie, siedzibie i dyżurach Powiatowej Komisji Wyborczej w Grudziądzu powołanej w celu przeprowadzenia wyborów do rad powiatów zarządzonych na dzień21 listopada 2010 r.

    1. W skład Powiatowej Komisji Wyborczej wchodzą:
      Skład Powiatowej Komisji Wyborczej

      Lp.

      Imię i nazwisko Funkcja

      1.

      Marek Paczkowski

      Przewodniczący Komisji

      2.

      Jan Jaranowski

      Zastępca Przewodniczącego Komisji

      3.

      Jolanta Chmarzyńska

      Członek Komisji

      4.

      Renata Cybulska

      Członek Komisji

      5.

      Małgorzata Edyta Kaszuba

      Członek Komisji

      6.

      Małgorzata Kowalska

      Członek Komisji

      7.

      Monika Kwiring

      Członek Komisji

    2. Siedziba Powiatowej Komisji Wyborczej mieści się w mieści się w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1 – pok. 12, tel. +48 56 45 14 442
    3. Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnych Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
      Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnych
      Data dyżuru Godzina dyżuru

      13.10.2010.

      12.00 – 14.00

      14.10.2010.

      14.00 – 16.00

      15.10.2010.

      12.00 – 14.00

      16.10.2010.

      8.00 – 10.00

      18.10.2010.

      12.00 – 14.00

      19.10.2010.

      9.00 – 11.00

      20.10.2010.

      14.00 – 16.00

      21.10.2010.

      13.00 – 15.00

      22.10.2010.

      15.00 – 24.00

Przewodniczący Powiatowej Komisji Wyborczej /-/ Marek Paczkowski

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-23 19:16:59
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net