przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 599146-N-2017 z dnia 2017-10-09 r.
Powiatowy Zarząd Dróg: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 87113275000000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 233 , 86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0-56 4648257, e-mail pzdgrudziadz@op.pl, faks 0-56 4648257.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg, 86-300 Grudziądz, ul. Paderewskiego 233
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018
Numer referencyjny: PZD 272.2.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone jest na 16 zadań i obejmuje: 1) podstawienie nośników samochodowych do piaskarek w celu realizacji zadań nr 1 – 6 z rozpoczęciem pracy z siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu przy ul. Paderewskiego 233 o parametrach: a) ilość osi – maksymalnie 3 (wyklucza się pojazdy 3-osiowe z osią podwieszaną) b) ładowność - min. 8 t w przypadku zadań 1-5 oraz - min. 10 t w przypadku zadania nr 6 c) moc silnika min. 140 kW d) odległość od końca kabiny do czoła piaskarki (po zamontowaniu) nie może przekraczać 1,5 m e) piaskarka powinna być zamocowana na skrzyni (wyklucza się mocowanie na ramie samochodu) 2) odśnieżanie ciągnikami z pługiem, ładowarkami, koparko-ładowarkami, równiarką, 4) załadunek mieszanki piasku z solą na piaskarki na składowisku PZD w Grudziądzu, 5) składowanie i załadunek mieszanki piasku z solą na piaskarki na składowisku w Linowie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania: Zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości zimowej piaskarką i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego), Zadanie nr 6 - zwalczanie śliskości zimowej piaskarką o pojemności 5 m3 i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego) Zadanie nr 8 - odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Łasin; Zadanie nr 9 - odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Świecie nad Osą; Zadanie nr 10 - odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Gruta i Rogóźno; Zadanie nr 12 - odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Gruta i Grudziądz, Zadanie nr 13 - odśnieżanie równiarką o mocy min. 170kW dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego; Zadanie nr 14 - odśnieżanie ładowarką o mocy min. 90 kW dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego; Zadanie nr 17 - odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Świecie n.Osą; Zadanie nr 18 - odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Gruta; Zadanie nr 20 - odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Rogóźno; Zadanie nr 21 - odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Grudziądz; Zadanie nr 22 - odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Gruta, Świecie n.Osą Zadanie nr 25 - odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Łasin, Świecie nad Osą i Rogóźno Zadanie nr 27 - odśnieżanie ładowarką teleskopową o mocy min. 75 kW dróg pow. w gminie Gruta i Świecie n.Osą Zadanie nr 29 - składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 2000 Mg w miejscowości Linowo wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. – 2,5 m w okresie od 1.11.2017 r. do 15.04.2018 r. w dyżurze całodobowym,
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90630000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług w ilości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że: • dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia (co najmniej jedna jednostka sprzętowa na każde z zadań) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający zobowiązany będzie do złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz pojazdów i sprzętu dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz kserokopiami dowodów rejestracyjnych (jeżeli pojazd podlega rejestracji) – oddzielnie na każde zadanie (wg zał. nr 6 do siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: • zmianę terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność uruchomienia sprzętu, • wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CzÄÅÄ nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej piaskarką i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwalczanie śliskości zimowej piaskarką o pojemności 5 m3 i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Łasin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cenai |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Świecie nad Osą;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Gruta i Rogóźno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Gruta i Grudziądz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie równiarką o mocy min. 170kW dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadabie nr 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 90 kW dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Świecie n.Osą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Gruta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Rogóźno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 21 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem (o szerokości min. 2,9 m) dróg pow. w gminie Grudziądz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
>
Kryterium |
Znaczenie |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 22 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Gruta, Świecie n.Osą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 25 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Łasin, Świecie nad Osą i Rogóźno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 27 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oodśnieżanie ładowarką teleskopową o mocy min. 75 kW dróg pow. w gminie Gruta i Świecie n.Osą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie nr 29 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 2000 Mg w miejscowości Linowo wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. – 2,5 m w okresie od 1.11.2017 r. do 15.04.2018 r. w dyżurze całodobowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas przystÄ pienia do realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kierownik PZD
/-/ Janusz Różański
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Pawlakdata wytworzenia informacji: 2017-10-09
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:29
- zał. nr 1 - formularz ofertowyy.doc42.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:29
- zał. nr 1 - formularz ofertowyy.pdf293.29kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:29
- zał. nr 2 -oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-o braku podstaw do wykluczenia.docx26.59kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:30
- zał. nr 2 -oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-o braku podstaw do wykluczenia.pdf421.49kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:30
- zał. nr 3 -oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postepowanie-jednoetapowe.docx24.17kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:30
- zał. nr 3 -oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postepowanie-jednoetapowe.pdf408.73kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:31
- zał. nr 4a-4c - kosztorysy ofertowe.doc45.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:31
- zał. nr 4a-4c - kosztorysy ofertowe.pdf224.84kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:31
- zał. nr 5a i 5b - projekty umów.doc71kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:32
- zał. nr 5a i 5b - projekty umów.pdf280.07kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:32
- zał. nr 6 - wykaz narzędzi i sprzętu.doc31kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:32
- zał. nr 6 - wykaz narzędzi i sprzętu.pdf194.75kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:32
- zał. nr 7 - informacja dot. grupy kapitałowej.docx18.61kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:32
- zał. nr 7 - informacja dot. grupy kapitałowej.pdf305.86kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:33
- zał. nr 8 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.doc59.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:33
- zał. nr 8 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf242.38kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:33
- zał. nr 9 - wykaz zadań.doc38.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:33
- zał. nr 9 - wykaz zadań.pdf194.41kB
Metryka
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-09 20:34
Grudziądz, 18.10.2017 r.
PZD 272.2.12.2017
Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579) Powiatowy Zarząd Dróg w Grudziądzu informuje, że w postępowaniu pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018” wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty |
Nazwa firmy lub nazwisko i adres wykonawcy |
Numer zadania |
Cena ofertowa brutto w zł |
Czas przystąpienia do realizacji (godz.) |
||
1 godz. pracy czynnej |
1 godz. pracy biernej |
Za składowanie i załadunek 1 piaskarki |
||||
2871 |
Zakład Usługowo-Handlowy Budowa, Utrzymanie Dróg Jarosław Chmielewski |
9 13 |
162,00 162,00 |
- |
- |
2 2 |
2874 |
Anna Wilk Partęczyny 72 |
17 22 |
124,00 162,00 |
- |
- |
1 1 |
2875 |
Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał Szembruk 104, 86-318 Rogóźno |
8 |
216,00 |
- |
- |
1 |
2876 |
10 |
216,00 |
- |
- |
1 |
|
2877 |
14 |
162,00 |
- |
- |
1 |
|
2878 |
18 |
162,00 |
- |
- |
1 |
|
2879 |
20 |
162,00 |
- |
- |
1 |
|
2880 |
21 |
162,00 |
|
|
1 |
|
2882 |
Gospodarstwo Rolne Andrzej Michalczyk Linowo, 86-341 Świecie nad Osą |
27 |
129,60 |
- |
- |
2 |
2881 |
29 |
- |
- |
189,42 |
1 |
Termin wykonania zamówienia: 0d 1 listopada 2017 r. do dnia 15 kwietnia 2018 r.
Kwota, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to:
Nr zad |
Nazwa zadania |
Przewid. ilość godz. |
Stawka brutto zł za godz. |
Wartość brutto (zł) |
2 |
Zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P-1 i odśnieżanie pługiem lekkim typu PJ-30 zamontowanymi na nośniku samochodowym |
300 |
144,72 |
43.416,00 |
6 |
Zwalczanie śliskości zimowej piaskarką i odśnieżanie pługiem lekkim dróg powiatowych zamontowanym na nośniku samochodowym |
300 |
167,40 |
50.220,00 |
8 |
Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Łasin |
100 |
167,40 |
16.740,00 |
9 |
Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Świecie nad Osą |
100 |
167,40 |
16.740,00 |
10 |
Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Gruta i Rogóźno |
100 |
167,40 |
16.740,00 |
12 |
Odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Gruta i Grudziądz |
100 |
167,40 |
16.740,00 |
13 |
Odśnieżanie równiarką o mocy min. 170 kW dróg powiatowych |
100 |
167,40 |
16.740,00 |
14 |
Odśnieżania ładowarką o mocy min. 90 kW |
100 |
110,16 |
11.016,00 |
17 |
Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem dróg pow. w gminie Świecie |
100 |
106,70 |
10.670,,00 |
18 |
Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem dróg pow. w gminie Gruta |
100 |
106,70 |
10.670,,00 |
20 |
Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem dróg pow. w gminie Rogóźno |
100 |
106,70 |
10.670,,00 |
21 |
Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 90 kW z pługiem dróg pow. w gminie Grudziądz |
100 |
106,70 |
10.670,,00 |
22 |
Odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Gruta, Świecie n.Osą |
100 |
104,76 |
10.476,00 |
25 |
Odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Łasin, Świecie n.Osą i Rogóźno |
100 |
104,76 |
10.476,00 |
27 |
Odśnieżanie ładowarką teleskopową o mocy min. 75 kW dróg pow. w gminie Gruta i Świecie n.Osą |
60 |
120,96 |
7.257,60 |
29 |
Składowanie mieszanki piasku z solą w Linowie w ilości do 2000 Mg wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki w okresie od 1.11.2017 r. do 15.04.2018 r. w dyżurze całodobowym |
250 |
178,35 |
44.587,50 |
Kierownik PZD
Janusz Różański
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Pawlakdata wytworzenia informacji: 2017-10-18
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-18 14:24
Grudziądz, 18.10.2017 r.
PZD 272.2.10.2017
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579), zwanej dalej „ustawą” informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu:
- Wybrano jako najkorzystniejsze:
- na zadanie nr 1 ofertę nr 2731 złożoną przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jędrzejewski Rafał, Świerkocin 21A, 86-300 Grudziądz;
- na zadanie nr 3 ofertę nr 2729 złożoną przez firmę AUTOTRANSPORT W. Szok , 86-300 Grudziądz, ul. Kujawska 27 3b/27;
- na zadanie nr 4 ofertę nr 2728 złożoną przez firmę AUTOTRANSPORT W. Szok , 86-300 Grudziądz, ul. Kujawska 27 3b/27;
- na zadanie nr 5 ofertę nr 2724 złożoną przez Firmę „PIĄTEK” Wiesława Piątek, 86-300 Grudziądz, ul. B. Prusa 14/1;
- na zadanie nr 7 ofertę nr 2705 złożoną przez Spółdzielnię Kółek Rolniczych w Rogóźnie, 86-318 Rogóźno;
- na zadanie nr 11 ofertę nr 2726 złożoną przez Firmę KURDYN Wiesława Kurdyn, Radzyń Wybudowanie 12, 87-220 Radzyń Chełmiński;
- na zadanie nr 15 ofertę nr 2705 złożoną przez Spółdzielnię Kółek Rolniczych w Rogóźnie, 86-318 Rogóźno;
- na zadanie nr 16 ofertę nr 2727 złożoną przez Panią Krystynę Cybulską, Nowe Jankowice 22, 86-320 Łasin;
- na zadanie nr 19 ofertę nr 2726 złożoną przez Firmę KURDYN Wiesława Kurdyn, Radzyń Wybudowanie 12, 87-220 Radzyń Chełmiński;
- na zadanie nr 23 ofertę nr 2705 złożoną przez Spółdzielnię Kółek Rolniczych w Rogóźnie, 86-318 Rogóźno;
- na zadanie nr 24 ofertę nr 2726 złożoną przez Firmę KURDYN Wiesława Kurdyn, Radzyń Wybudowanie 12, 87-220 Radzyń Chełmiński.
- na zadanie 26 ofertę nr 2727 złożoną przez Panią Krystynę Cybulską, Nowe Jankowice 22, 86-320 Łasin;
- na zdanie nr 28 ofertę nr 2705 złożoną przez Spółdzielnię Kółek Rolniczych w Rogóźnie, 86-318 Rogóźno;
- na zadanie nr 30 ofertę nr 2725 złożoną przez Kółko Rolnicze w Radzyniu Chełmińskim, Fijewo 8, 87-220 Radzyń Chełmiński.
Uzasadnienie wyboru ofert najkorzystniejszych:
Oferty zostały wybrane z uwagi na to, że były najkorzystniejsze i uzyskały największą liczbę punktów w poszczególnych zadaniach.
II Informacja o ilości punktów przyznanych ofertom podlegającym ocenie.
Kryteria oceny i ich znaczenie:
Kryterium I: cena - 60%
Kryterium II: czas przystąpienia do realizacji zamówienia – 40%
Informuję, iż w wyniku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, ofertom niepodlegających odrzuceniu przyznano następującą punktację:
Nr oferty |
Wykonawca |
Numer zadania |
Liczba punktów w kryterium |
Razem |
|
I |
II |
||||
2705 |
Spółdzielnia Kółek Rolniczych 86-318 Rogóźno |
7 15 23 28 |
60 60 60 60 |
40 40 40 40 |
100 100 100 100 |
2724 |
FIRMA „PIĄTEK” 86-300 Grudziądz, ul. B. Prusa 14/1 |
5 |
60 |
40 |
100 |
2725 |
Kółko Rolnicze w Radzyniu Chełmińskim Fijewo 8, 87-220 Radzyń Chełmiński |
30 |
60 |
40 |
100 |
2726 |
Firma „KURDYN” Wiesława Kurdyn Radzyń Wybudowanie 12 87-220 Radzyń Chełmiński |
11 19 24 |
60 60 60 |
40 40 40 |
100 100 100 |
2727 |
Cybulska Krystyna Nowe Jankowice22, 86-320 Łasin |
16 26 |
60 60 |
40 40 |
100 100 |
2728 |
AUTOTRANSPORT W. Szok 86-300 Grudziądz, ul. Kujawska 3b/27 |
4 |
60 |
40 |
100 |
2729 |
AUTOTRANSPORT W. Szok 86-300 Grudziądz, ul. Kujawska 3b/27 |
3 |
60 |
40 |
100 |
2731 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jędrzejewski Rafał Świerkocin 21A, 86-300 Grudziądz |
1 |
60 |
40 |
100 |
Kierownik PZD
Janusz Różański
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Pawlakdata wytworzenia informacji: 2017-10-18
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-18 14:49
Grudziądz, 26.10.2017 r.
PZD 272.2.12.2017
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018.
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r, poz. 1579), zwanej dalej „ustawą” informuję, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie na:
- Zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości zimowej piaskarką i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego),
- Zadanie nr 6 - zwalczanie śliskości zimowej piaskarką o pojemności 5 m3 i odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanymi na nośniku samochodowym, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego (osprzęt Zamawiającego)
- Rogóźno;
- Zadanie nr 12 - odśnieżanie ładowarką o mocy min. 160 kW typu Fadroma lub równoważną dróg powiatowych w gminie Gruta i Grudziądz,
- Zadanie nr 25 - odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 70 kW dróg pow. w gminie Łasin, Świecie nad Osą i Rogóźno
Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na to, że na w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta
Kierownik PZD
Janusz Różański
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Pawlakdata wytworzenia informacji: 2017-10-26
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-10-26 11:14
Grudziądz, 2.11.2017 r.
PZD 272.2.12.2017
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579), zwanej dalej „ustawą” informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu:
- Wybrano jako najkorzystniejsze:
- na zadanie nr 8 ofertę nr 2871 złożoną przez Zakład Usługowo-Handlowy Budowa, Utrzymanie Dróg Jarosław Chmielewski- Zawda 15, 86-320 Łasin;
- na zadanie nr 9 ofertę nr 2875 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał, Szembruk 104, 86-318 Rogóźno;
- na zadanie nr 10 ofertę nr 2876 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał, Szembruk 104, 86-314 Rogóźno;
- na zadanie nr 13 ofertę nr 2871 złożoną przez Zakład Usługowo-Handlowy Budowa, Utrzymanie Dróg Jarosław Chmielewski- Zawda 15, 86-320 Łasin;
- na zadanie nr 14 ofertę nr 2877 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał, Szembruk 104, 86-314 Rogóźno;
- na zadanie nr 17 ofertę nr 2874 złożona przez Panią Annę Wilk, Partęczyny 72, 86-342 Lisnowo;
- na zadanie nr 18 ofertę nr 2878 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał, Szembruk 104, 86-314 Rogóźno;
- na zadanie nr 20 ofertę nr 2879 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał, Szembruk 104, 86-314 Rogóźno;
- na zadanie nr 21 ofertę nr 2880 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał, Szembruk 104, 86-314 Rogóźno;
- na zadanie nr 22 ofertę nr 2874 złożona przez Panią Annę Wilk, Partęczyny 72, 86-342 Lisnowo;
- na zadanie nr 27 ofertę nr 2882 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Andrzej Michalczyk, Linowo, 86-341 Świecie nad Osą;
- na zadanie nr 29 ofertę nr 2881 złożoną przez Gospodarstwo Rolne Andrzej Michalczyk, Linowo, 86-341 Świecie nad Osą.
Uzasadnienie wyboru ofert najkorzystniejszych:
Oferty zostały wybrane z uwagi na to, że były najkorzystniejsze i uzyskały największą liczbę punktów w poszczególnych zadaniach.
II Informacja o ilości punktów przyznanych ofertom podlegającym ocenie.
Kryteria oceny i ich znaczenie:
Kryterium I: cena - 60%
Kryterium II: czas przystąpienia do realizacji zamówienia – 40%
Informuję, iż w wyniku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, ofertom niepodlegających odrzuceniu przyznano następującą punktację:
Nr oferty |
Wykonawca |
Numer zadania |
Liczba punktów w kryterium |
Razem |
|
I |
II |
||||
2871 |
Zakład Usługowo-Handlowy Budowa, Utrzymanie Dróg Jarosław Chmielewski Zawda 15, 86-320 Łasin |
9 13 |
60 60 |
40 40 |
100 100 |
2874 |
Anna Wilk Partęczyny 72 |
17 22 |
60 60 |
40 40 |
100 100 |
2875 |
Gospodarstwo Rolne Ewertowski Michał Szembruk 104, 86-318 Rogóźno |
8 |
60 |
40 |
100 |
2876 |
10 |
60 |
40 |
100 |
|
2877 |
14 |
60 |
40 |
100 |
|
2878 |
18 |
60 |
40 |
100 |
|
2879 |
20 |
60 |
40 |
100 |
|
2880 |
21 |
60 |
40 |
100 |
|
2881 |
Gospodarstwo Rolne Andrzej Michalczyk Linowo, 86-341 Świecie nad Osą |
29 |
60 |
40 |
100 |
2882 |
27 |
60 |
40 |
100 |
Kierownik PZD
Janusz Różański
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Pawlakdata wytworzenia informacji: 2017-11-02
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2017-11-02 11:08
- zmodyfikował: Kazimierz Sobótkaostatnia modyfikacja: 2018-06-19 11:52