Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Dziale ds. rehabilitacji osób niepełnosprawnych
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Dziale ds. rehabilitacji osób niepełnosprawnych
PCPR.110.2.2017
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
ul. Małomłyńska 1
86-300 Grudziądz
Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora
Wymiar etatu: pełen etat
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:
-stanowisko wyposażone w komputer, materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne,
-podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych,
-toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze
(stanowisko pracy na parterze),
-brak windy w budynku.
1.Wymagania niezbędne
- określone w ustawie o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016.902.j. t. z późn.zm.),
- wykształcenie wyższe minimum licencjackie – preferowane kierunki: administracja, ekonomia, politologia,
- staż pracy co najmniej 2 lata,
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- kodeksu cywilnego,
2.Wymagania dodatkowe
- komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, samodzielność w planowaniu i wykonywaniu zadań na stanowisku, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność zachowania dyskrecji,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa, logicznego myślenia, analizowania dokumentów,
- odporność psychiczna,
- znajomość problematyki rehabilitacji społecznej lub zawodowej osób niepełnosprawnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach osobom niepełnosprawnym,
2) przyznawanie dofinansowań osobom niepełnosprawnym ze środków PFRON do:
a) uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych,
b) sportu, kultury, rekreacji i turystyki,
c) zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,
d) likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się, technicznych związanych z indywidualnymi potrzebami osób niepełnosprawnych,
e) usług tłumacza języka migowego lub tłumacza – przewodnika.
3) dofinansowanie kosztów tworzenia, działania warsztatów terapii zajęciowej oraz przeprowadzanie kontroli warsztatów,
4) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykorzystania środków PFRON,
5) sporządzanie wniosków-zapotrzebowań o środki PFRON umożliwiające bieżące nieprzerwane finansowanie zadań Powiatu na rzecz osób niepełnosprawnych,
6) planowanie wydatkowania środków PFRON w podziale na poszczególne zadania oraz przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie,
7) zlecanie zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych fundacjom i organizacjom pozarządowym w trybie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
8) uczestnictwo w pracach związanych z opracowywaniem powiatowych programów wsparcia osób niepełnosprawnych oraz ich realizacja w części dotyczącej PCPR,
9) aplikowanie o środki zewnętrzne w zakresie rehabilitacji i aktywizacji osób niepełnosprawnych, realizacja programów i projektów oraz rozliczanie dofinansowań w ramach zawartych umów, w tym programów PFRON m.in.: Aktywny samorząd, Program Wyrównywania Różnic Między Regionami II,
10) współpraca z organizacjami pozarządowymi i fundacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej,
11) współpraca z Powiatową Społeczną Radą ds. Osób Niepełnosprawnych w szczególności w zakresie opiniowania projektów uchwał i programów uchwalanych przez Radę Powiatu pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych,
12) realizowanie innych zadań wynikających z bieżącej działalności PCPR,
wskazanych przez kierownika w zakresie czynności pracownika.
4. Warunki pracy na danym stanowisku
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie o niekaralności ( załącznik nr 1);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych ( załącznik nr 1);
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o odbytym stażu
( prosimy o podanie w dokumentach aplikacyjnych nr telefonu kontaktowego).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, pokój 18, z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko: Podinspektora” w terminie do dnia 27 marca 2017 roku do godz. 15.00 ( decyduje data wpływu do siedziby pracodawcy).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: ‘’ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2016.922 t. j.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2016.922. t. j. z późn. zm.)” oraz czytelnie podpisane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne, będą informowane telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru. Merytoryczna część rekrutacji polegać będzie na wypełnieniu testu i/lub przeprowadzeniu rozmowy rekrutacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info, bip.powiatgrudziądzki.pl, oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
13.03.2017 r. Bożena Grabda
Kierownik PCPR w Grudziądzu
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bożena Grabdadata wytworzenia: 2017-03-13
- opublikował: Dawid Banasiakdata publikacji: 2017-03-13 15:24
- zmodyfikował: Dawid Banasiakostatnia modyfikacja: 2017-03-13 15:25
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-03-13 15:24 przez Dawid Banasiak
Metryka
- opublikował: Dawid Banasiakdata publikacji: 2017-03-13 15:25
Metryka
- opublikował: Dawid Banasiakdata publikacji: 2017-03-13 15:24