Treść strony
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Starostwo Powiatowe w Grudziądzu
ul. Małomłyńska 1
86-300 Grudziądzu
OR. 2111.1.2012
Starosta Grudziądzki ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
Wymiar etatu: pełen etat
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:
- stanowisko wyposażone w komputer, materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne,
- podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych,
- toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na nabór na wolne stanowisko urzędnicze parterze (stanowisko pracy na I piętrze).
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: prawo, administracja, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, polityka społeczna, politologia, socjologia lub na kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej,
b) studia podyplomowe - specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
c) staż pracy co najmniej 5 lat, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
b) znajomość przepisów w zakresie pomocy społecznej, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, samorządzie powiatowym, finansach publicznych, prawa pracy, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego,
c) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, otwartość, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, umiejętność strategicznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) nadzór nad organizacją pracy i realizacją zadań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
b) koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz z zakresu pomocy społecznej,
c) współdziałanie z organami samorządowymi oraz z innymi jednostkami realizującymi zadania z zakresu opieki społecznej na terenie powiatu,
d) sprawowanie w imieniu Starosty nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie określonymi przepisami,
e) opracowywanie programów i planów działania w zakresie należącym do jednostki,
f) przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a) możliwe wyjazdy służbowe.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
e) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) kopie świadectw pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w kopercie w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu” w terminie do dnia 19.03.2012 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgrudziadzki.pl.) oraz na tablicy informacyjnej tut. Starostwa.
STAROSTA
/-/ Marek Szczepanowski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Zawadka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2012-03-08 14:26
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2012-03-08 14:26