Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Wydział Komunikacji
OR. 2110.3.2017
Starostwo Powiatowe w Grudziądzu
ul. Małomłyńska 1
86-300 Grudziądz
Starosta Grudziądzki ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu
Podinspektor – Wydział Komunikacji
Wymiar etatu: pełen etat
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:
- stanowisko wyposażone w komputer, materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne,
- podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych,
- toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze (stanowisko pracy na parterze).
1.Wymagania niezbędne:
a) określone w ustawie o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z
poźn.zm.),
b) wykształcenie średnie: technik administracji i minimum 3 lata stażu pracy w
administracji samorządowej w ramach umowy o pracę.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania
administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy prawo o ruchu drogowym i
ustawy o kierujących pojazdami, ustawa o drogach publicznych, ustawa o
transporcie drogowym oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
b) odporność na stres, praca pod presją czasu, samodzielność, komunikatywność,
c) znajomość obsługi urządzeń biurowych.
d) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu rejestracji pojazdów,
b) prowadzenie spraw z zakresu praw jazdy.
c) nadzór nad stacjami Diagnostycznymi oraz Ośrodkami Szkolenia Kierowców
d) wydawanie licencji oraz udzielanie zezwolenia na wykonywanie zawodu
przewoźnika
e) opiniowanie i wydawanie postanowień z zakresu organizacji ruchu na drogach
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a) praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji,
e) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
h) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż
pracy,
i) kopia prawa jazdy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w kopercie w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 220 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji” w terminie do dnia 11.12.2017 r. do godz. 15.00 Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgrudziadzki.pl) oraz na tablicy informacyjnej tut. Starostwa.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Ziemerdata wytworzenia: 2017-11-29
- opublikował: Dawid Banasiakdata publikacji: 2017-11-29 13:28
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2017-11-29 13:34