Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.powiatgrudziadzki.pl

Treść strony

Ogłoszenie o przetagu

 

Zarząd Powiatu Grudziądzkiego
86 – 300 Grudziądz, ul. Małomłyńska 1
tel. (0 – 56) 45 – 14 – 400, faks (0 – 56) 45 – 14 – 401
 
 
ogłasza przetarg nieograniczony na „Wymianę okien i drzwi balkonowych w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
 
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu”.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. dostarczenie:
- okien: 44 szt. (zespolone PCV koloru białego)
- drzwi balkonowych: 23 szt. (zespolone PCV koloru białego)
         2. demontaż okien i drzwi przeznaczonych do wymiany
         3. montaż okien i drzwi
         4. uzupełnienie ubytków w ościeżach wewnętrznych i zewnętrznych, powstałych                   w    wyniku demontażu okien i drzwi balkonowych
         5. wywóz złomu i gruzu powstałego z demontażu okien i drzwi balkonowych
         6. uporządkowanie terenu po zakończeniu w/w robót
 
 
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:

 
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych                                 45400000-1
Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie           45420000-7
Roboty w zakresie stolarki budowlanej                                                                  45421000-4
Instalowanie okien z tworzyw sztucznych                                                              45421125-6
 
2. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
 
3. Termin realizacji zamówienia:
     
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia                    30 listopada 2008 r.
 
4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Starostwie Powiatowym,
    przy ul. Małomłyńskiej 1, 86 – 300 Grudziądz lub za pośrednictwem poczty, siwz. znajduje      
    się też na stronie: www.powiatgrudziadzki.pl
 
5. Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym, przy ul. Małomłyńskiej 1,
    pok. nr 25, do dnia 28.08.2008 r. do godz. 1000
 
6. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
- Pan Henryk Pasik – Kierownik Wydziału Architektury i Budownictwa
 – tel. 056 45 14 417;
- Pani Dorota Kaczerowska - p.o. Wydziału Rozwoju Lokalnego, Edukacji  i
   Zamówień Publicznych tel. 056 45 14 431.
 
7. Nie dopuszcza się możliwości składania oferty wariantowej.
 
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
9. Kryterium oceny ofert:
 
JEDYNYM KRYTERIUM OCENY OFERTY JEST CENA =100%
NAJKORZYSTNIEJSZĄ OFERTĄ BĘDZIE OFERTA Z NAJNIŻSZĄ CENĄ.
 
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.08.2008 r. o godz. 1030w siedzibie Zamawiającego
      sala  nr 12.
 
11. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia złożenia oferty.
 
12. Opis warunków udziału w postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
      tych warunków.
 
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
 
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych i przyjęcia ich bez zastrzeżeń.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Podpisany formularz umowy.
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
9. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji.
10.Wykaz części zamówienia realizowanych przez podwykonawców.
13. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.                     1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
14. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
 
15. Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 5 sierpnia 2008r. w Biuletynie Zamówień Publicznych.
     Starosta
/-/ Marek Szczepanowski

drukuj (Ogłoszenie o przetagu)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Kaczrowska
    data wytworzenia: 2008-08-06
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-08-06 11:06

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-08-06 11:07

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 478880
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-01-25 22:02:47