Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.powiatgrudziadzki.pl

Treść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Wydział Organizacyjny

OR. 2110.5.2017

Starostwo Powiatowe w Grudziądzu

ul. Małomłyńska 1

86-300 Grudziądz 

Starosta Grudziądzki ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu  

Młodszy Referent – Wydział Organizacyjny

Wymiar etatu: 1/2 etatu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:

- stanowisko wyposażone w komputer, materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne,

- podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych,

-toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze (stanowisko pracy na II piętrze).

  1. Wymagania niezbędne:
  1. określone w ustawie o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.), wykształcenie minimum średnie  i roczny staż w administracji w ramach umowy o pracę

    2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych,
  2. uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej

b)   odporność na stres, praca pod presją czasu, samodzielność, komunikatywność,

c)    znajomość obsługi urządzeń biurowych.

d)    prawo jazdy kat. B

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-  realizacja szkolenia obronnego,

-  realizacja zadań w ramach stałego dyżuru,

-  organizowanie akcji kurierskiej,

-  planowanie świadczeń na rzecz obrony,

-  organizowanie i przeprowadzanie poboru,

- obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, oraz gotowość do podejmowania czynności niezbędnych poza godzinami pracy

- opracowanie planu zarządzania kryzysowego, procedur, systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania,

- organizowanie i współdziałanie wszystkich jednostek organizacyjnych administracji rządowej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych działających na terenie powiatu w zakresie reagowania w sytuacjach kryzysowych,

- prowadzenie monitoringu stanu bezpieczeństwa na administrowanym terenie, dyspozycyjności i gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze,

- tworzenie i aktualizacja bazy danych dla potrzeb zarządzania kryzysowego, 

- opracowywanie i aktualizowanie  powiatowego planu OC,

- planowanie przedsięwzięć obrony cywilnej i ustalanie zadań dla nadzorowanych i podległych jednostek organizacyjnych,

- tworzenie formacji obrony cywilnej,

- organizowanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu obrony cywilnej,

- współdziałanie z organami administracji rządowej, organami jednostek samorządu terytorialnego, przedsiębiorcami oraz organizacjami społecznymi w zakresie zadań obrony cywilnej.

- kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad ochrony p.poż.

- sporządzanie okresowych analiz stanu p.poż zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu poprawę warunków pracy

- kontrola stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych

- nadzór prac pożarowo – technicznych

- zabezpieczanie oraz nadzór nad pracami niebezpiecznymi pod względem pożarowym

- współpraca z właściwym terenowo oddziałem straży pożarnej w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego

- prowadzenie ewidencji i analizowanie przyczyn zaistniałych pożarów i ich skutków

 

4. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny,

c) dokument poświadczający wykształcenie,

d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

e)  inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,

f)  oświadczenie o niekaralności,

       g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że

          nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

          publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,

          i)  kopia prawa jazdy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w kopercie w Starostwie Powiatowym w Grudziądzu,  ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 25 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Młodszy Referent w Wydziale Organizacyjnym” w terminie do dnia 18.12.2017 r. do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgrudziadzki.pl) oraz na tablicy informacyjnej tut. Starostwa.

 

                                                                                                                                                              

                                                                                                                        Starosta

                                                                                                                     Edmund Korgol

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Edmund Korgol
    data wytworzenia: 2017-12-08
  • opublikował: Dawid Banasiak
    data publikacji: 2017-12-08 11:58
  • zmodyfikował: Dawid Banasiak
    ostatnia modyfikacja: 2017-12-08 11:59

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 737349
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-01-02 10:02:16