Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.powiatgrudziadzki.pl

Treść strony

Ogłoszenie o przetargu

 

Powiat Grudziądzki
w imieniu, którego działa
Zarząd Powiatu Grudziądzkiego
86 – 300 Grudziądz, ul. Małomłyńska 1
tel. (0 – 56) 45 – 14 – 400, faks (0 – 56) 45 – 14 – 401
 
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1405C Słup – Świecie nad Osą o długości 5,388 km.
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1405C Słup – Świecie nad Osą o długości 5,388 km. Droga nr 1405 C jest drogą klasy Z o szerokości jezdni średnio 5 m, o nawierzchni bitumicznej, przepustów 5 szt.
W projekcie przebudowy należy uwzględnić budowę zatok autobusowych oraz odwodnienie drogi.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, na którą składa się:
1)       projekt budowlany wykonany w 5 egz. zawierający:
  • opis techniczny,
  • projekt zagospodarowania działki,
  • plan sytuacyjno – wysokościowy,
  • wypis z rejestru gruntów,
  • współrzędne punktów głównych osi trasy,
  • wysokość reperów,
  • profil podłużny,
  • przekroje poprzeczne,
  • przekroje normalne,
  • przekroje konstrukcyjne,
  • uzgodnienia z użytkownikami (dysponentami) sieci uzbrojenia terenu – tzw. lokalizacyjne
  • uzgodnienia z zarządcami innych dróg i PKP
  • plan wyrębu drzew
2)       projekt wykonawczy (techniczny) wykonany w 4 egz. zawierający:
  • szczegóły konstrukcyjne,
3)       szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz. + wersja elektroniczna
4)       przedmiar robót – 2 egz. + wersja elektroniczna
5)       kosztorys inwestorski – 2 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD
6)       kosztorys ofertowy – 2 egz. + wersja elektroniczna
7)       zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu – 2 egz.
8)      tudium wykonalności wraz z analizą ekonomiczną – 2 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD
9)       operat wodno – prawny (jeżeli wystąpi taka potrzeba)
10)    raport oddziaływania na środowisko wykonany w oparciu o art. 52 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm.)
11)    komplet oryginałów decyzji i uzgodnień należy umieścić w odrębnej teczce ze spisem treści (kopie dokumentów załączone do projektów powinny posiadać klauzulę zgodności z oryginałem)
3.3. Odbiór prac zostanie dokonany w siedzibie Zamawiającego.
3.4 Szczegółowy zakres opracowania projektowo – kosztorysowego obejmuje:
  • uzyskanie map do celów projektowych oraz wypisu z rejestru gruntów,
  • uzyskanie w imieniu Zamawiającego wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego , a w przypadku braku mpzp, uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • wykonanie projektu budowlanego,
  • wykonanie projektu konstrukcji jezdni wraz z pomiarem nośności istniejącej nawierzchni metodą ugięć, odkrywkami istniejącej nawierzchni oraz pomiarami i prognozą ruchu (zgodnie z Katalogiem wzmocnień i remontów nawierzchni podatnych i półsztywnych Instytutu Badawczego Dróg i Mostów z 2001 r. oraz prognozą ruchu opracowaną wg załącznika nr 2 „Prognozy Ruchu na zamiejskiej sieci dróg krajowych w roku 2000 GDDP Warszawa 2002”,
  • wykonanie badań geologicznych (jeżeli wystąpi taka konieczność),
  • uzyskania niezbędnych dokumentów, opinii i uzgodnień koniecznych do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu,
  • wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U Nr 130, poz. 1389),
  • opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru,
  • wykonanie studium wykonalności wraz z analizą ekonomiczną,
  • uzyskanie decyzji środowiskowej.
 
 
 Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 74 23 20 00-4 
 
 
  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  2. Termin realizacji zamówienia:
    Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 15 marca 2009 r.
  3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Starostwie Powiatowym, przy ul. Małomłyńskiej 1, 86 – 300 Grudziądz lub za pośrednictwem poczty, siwz. znajduje się też na stronie: www.powiatgrudziadzki.pl
  4. Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym, przy ul. Małomłyńskiej 1,
    pok. nr 25, do dnia 14.10.2008 r. do godz. 1300
 
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
  • Pan Janusz Różański – Kierownik Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu –     tel. 056 46 48 257;
  • Pani Dorota Kaczerowska - p.o. Kierownika Wydziału Rozwoju Lokalnego, Edukacji i Zamówień Publicznych – tel. 056 45 14 431. 
  1. Nie dopuszcza się możliwości składania oferty wariantowej.
  2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  3. Kryterium oceny ofert:
 
JEDYNYM KRYTERIUM OCENY OFERTY JEST CENA =100%
NAJKORZYSTNIEJSZĄ OFERTĄ BĘDZIE OFERTA Z NAJNIŻSZĄ CENĄ.
 
  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2008 r. o godz. 1315 w siedzibie Zamawiającego sala  nr 12.
  2. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia złożenia oferty.
  3. Opis warunków udziału w postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
 
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
 
1) Formularz ofertowy.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3) Oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych i przyjęcia ich bez zastrzeżeń.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą realizować zamówienie posiadają   wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej.
7) Aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa osób, które będą realizować zamówienie.
8) Wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem, ze roboty zostały wykonane należycie (referencje).
9) Podpisany projekt umowy.
10) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji
 
  1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
  3. Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 3 października 2008 r. w Biuletynie Zamówień  Publicznych.
 
                                                        
                                                      Starosta
                                                     /-/ Marek Szczepanowski

 

drukuj (Ogłoszenie o przetargu)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Kaczerowska
    data wytworzenia: 2008-10-06
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-10-06 14:31
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2008-10-06 14:44
Załączniki w formacie doc

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-10-06 14:33
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2008-10-06 14:36
Załączniki w formacie pdf

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-10-06 14:36

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 472322
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-01-25 22:02:47