Treść strony
Ogłoszenie o przetargu
Zarząd Powiatu Grudziądzkiego
86 – 300 Grudziądz, ul. Małomłyńska 1
tel. (0 – 56) 45 – 14 – 400, faks (0 – 56) 45 – 14 – 401
ogłasza przetarg nieograniczony
na dostawę tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
1. Przedmiotem zamówienia jestdostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu w roku 2009.
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 30.19.50.00- 2 – Tablice
Zakres zamówienia:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych:
- Tablice jednorzędowe do 9000 sztuk;
- Tablice dwurzędowe do 400 sztuk;
- Tablice motocyklowe do 600 sztuk;
- Tablice motorowerowe do 600 sztuk.
Na wykonane tablice obowiązuje 3 – letnia gwarancja.
Dostarczone tablice muszą posiadać wszelkie oznaczenia dodatkowe wymagane rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 186, poz. 1322), wzory tablic rejestracyjnych, umieszczonych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających.
2. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia:
od dnia 1 stycznia 2009 roku do dnia 31 grudnia 2009 r.
4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Starostwie Powiatowym, przy ul. Małomłyńskiej 1, 86 – 300 Grudziądz lub za pośrednictwem poczty. Siwz. znajduje się też na stronie internetowej: bip.powiatgrudziadzki.pl
5. Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym, przy ul. Małomłyńskiej 1, pok. nr 25, nie później niż 03. 12. 2008 r. do godz. 11.00.
6. Uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
1) Pan Andrzej Rodziewicz – Kierownik Wydziału Komunikacji tel. 0564514411,
2) Pani Dorota Kaczerowska – Podinspektor Wydziału Promocji i Rozwoju tel. 056 4514431.
7. Nie dopuszcza się możliwości składania oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny oferty jest cena 100%.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03. 12. 2008 r. o godz. 11:15. w siedzibie Zamawiającego sala nr 12.
11. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia złożenia oferty.
12. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
· wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
· oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 1 do oferty,
· oświadczenie o przyjęciu projektu umowy i związania ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych wraz z projektem umowy i przyjęcia ich bez zastrzeżeń. załącznik nr 2 do oferty,
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje), załącznik nr 3, do oferty,
· parafowany projekt umowy załącznik nr 4, do oferty,
· zezwolenie wojewody na produkcje tablic rejestracyjnych
· ważny certyfikat zgodności produkowanych tablic z warunkami technicznymi,
· pełnomocnictwo dla osoby podpisującej oferty jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji,
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
· aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
14. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
15. Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 18.11.2008 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych.
/-/ STAROSTA
Marek Szczepanowski
drukuj (Ogłoszenie o przetargu)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Kaczerowskadata wytworzenia: 2008-11-19
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2008-11-19 08:12
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2008-11-19 08:20
Załączniki w formacie doc
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2008-11-19 08:13
Załączniki w formacie pdf
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2008-11-19 08:13
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 472855
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-01-25 22:02:47